The Bluebeards Revenge er stolte over å nå bli godkjent på Compassionate Shopping Guide av Naturewatch Foundation, og gir dem et stempel av godkjenning og sertifisering for miljøvennlige  produkter.





Shoppingguide - tilslutning til Bluebeards Revenge
The Bluebeards Revenge er stolte over å være i spissen for kampanjen mot dyremishandling og jakten på en mindre sløsing med forbrukersyklusen. Forbruksvarene deres er 90% veganervennlige med bare to produkter som venter på en siste overgang til en ny vegansk formel. Barberbørstene er alle veganervennlige og bruker nyskapende, lang levetid, syntetiske fibre, mens barberhøvelene er designet for å vare livet ut med avhengighet av dobbeltkantede kniver.

Merket motsetter seg på det sterkeste praksis med dyreforsøk og sikrer at ingen blir gjennomført ved anskaffelse, testing og produksjon av produkter. I stedet blir produktene deres prøvetatt og gransket av forbrukere og et utvalg av Storbritannias beste barberere. Naturewatch Foundation's Compassionate Shopping Guide støtter bare merker som har NULL tilknytning til dyreforsøk, så dette er virkelig en fantastisk prestasjon for The Bluebeards Revenge.

Med den nye påtegningen The Bluebeards Revenge Sales Development Manager Grace Cunningham sa: "Det er flott å se at Naturewatch Foundation har anerkjent vår innsats for å forbedre våre miljøpåvirkninger og vårt arbeid for å bli 100% veganvennlig. Dette er en stor del av merkevarens kontinuerlige utviklingsvei, og vi gleder oss til å ønske Naturewatch -samfunnet velkommen til vår reise! ”

For mer informasjon, gå til Naturewatch Foundation -nettstedet.

september 10, 2021 — Ole Henrik Liabø

Legg igjen en kommentar